Saturday, January 10, 2009

"Dah tua dah." kata pak Hasan

aku rasa dah tua sbb

1. bila kuar makan mesti nak makan nasi or mee kah. Sebab seingat aku la ayah aku je yg tak boleh lepaskan nasi tu walau kemana saja dia pergi. Umur ayah aku dah 60an.

2. tak boleh dah nak buang masa. Kalau boleh all the time that i get i nak utilise dia utk buat benda benda yg berfaedah. Kalau ada masa lapang je sure nak baca buku or something sbb rasa rugi je masa tu terbuang begitu saja.

3. aku dah kurang tengok TV. Aku rasa tak ada program yg menarik pun nak tengok. I tak gemar tengok drama swasta. Bukan sebb takde drama swasta yg menarik tapi aku kurang minat je. Kalau ada pun aku tertengok drama swasta tu mesti time balik kampung sbb both my parents suka layan citer drama nie.

4. anak sedara aku yg aku bela since baby tu dah masuk sekolah derjah 1. Nampak sangat aku ni dah tua bangke.

ciou la for now....

***

Kelakar tak pagi ni bos aku ada appointment. Tetiba je kuar dari bilik dia dia tanya medical rep tu ada tak lagu Jordan Sparks. Aku ni dok la pasang tinger. Rupanya dia nak tanya ada tak lagu Jordan Sparks title "one step at a time". Hehehe. Nak tergelak aku. Tetiba je aku nyampok "prof, i pun ada lagu tu". Haha. Terus je dia hulur pendrive dia kat aku mintak aku copy lagu tu utk dia. Haha. Then aku offer la kat dia lagu Jason Mraz - Lucky. Aku ckp kat dia tu la lagu favourite aku buat masa sekarang. Lagu tu pun dia nak jugak. Haha.

-> my song picks adalah sama dgn bos aku? eiikkksss...mesti lepas ni dia byk mintak songs dari aku..

Labels:

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home